خودرو خودرو .

خودرو

لیسه گیری خودرو

لیسه گیری خودرو

لیسه گیری تخصصی یکی از شیوه های ترمیم رنگ بدنه ماشین، لیسه گیری (خش گیری رنگ ماشین، لیسه کاری، لیسه کشی) می باشد که پیش از پولیش کاری و ترمیم بایستی انجام گیرد. برای استعلام قیمت لیسه گیری خودرو در اتو آرانی با ما تماس بگیرید.

بدنه خودرو از سه لایه فلزی تشکیل شده که حتی به علت یک دستی کشیدن یا تصادف جزئی و در پی آن یک خراش کوچک روی بدنه صدمه می بیند. توجه کنید که کوتاهی در رسیدگی به این مشکلات جزئی و تعویق طولانی مدت برای لیسه گیری خودرو می تواند خسارات غیرقابل جبرانی را به بدنه و زیبایی خودرو وارد کند.
اتـــو آرانـی آمـاده خدمـت رسـانـی به شـمـاسـت
بـا مـا تمـاس بـگیـریـد: 09123880165 – 02122974902

ترمیم رنگ بدنه اتومبیل

اما ترمیم رنگ بدنه اتومبیل بعد از صدمه دیدن و خط و خش افتادن یا در حقیقت همان لیسه گیری تخصصی را باید به افراد کاربلد و حرفه ای بسپارید؛ چراکه ممکن است صافکار نابلد اصول لیسه گیری را به درستی به جای نیاورد که همین موجب از بین رفتن کامل رنگ بدنه خودرو شده و یا ظاهر نامناسبی از آن می سازد. ما در تیم اتو آرانی بنا به حساسیت بسیار بالای این کار، کارشناسان و متخصصین انجام این امور را قرار داده ایم تا شما صاحبان ماشین به راحتی اتومبیل خود را به ما سپرده و در کوتاه ترین زمان ممکن، با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام عمل لیسه گیری تحویل بگیرید.

قیمت لیسه گیری خودرو

تعیین قیمت لیسه گیری خودرو به علل مختلفی وابسته است که در زیر فاکتورهای اصلی آن را برشمردیم:

اندازه خط و خش های ایجاد شده روی بدنه
مدت زمانی که از ایجاد آسیب گذشته است
مقدار و نوع رنگ مورد نیاز جهت ترمیم، پیش از پولیش کاری
نوع ماشین آسیب دیده
سطحی یا عمیق بودن خش های به وجود آمده در بدنه
بنابر تمامی علل بیان شده، شما مشتریان عزیز می توانید

مراجعه به اتو آرانی لیسه گیری ماشین و خدمات دیگر مانند احیای رنگ خودرو را توسط کارشناسان مجرب ما تعیین نموده و با خیالی آسوده به متخصصان این مجموعه بسپارید.

تیم اتو آرانی سعی دارد با ارائه خدمات با کیفیت و بهترین قیمت ها شما عزیزان را در حل مشکلات آسیب دیدگی خودرو یاری کند.
02122974902

لیسه گیری در چه صورت انجام می گیرد؟

معمولا پوسته بدنه ماشین ها متشکل از سه لایه فلزی می باشد که چنانچه خط و خش روی بدنه تنها به لایه اول صدمه وارد کرده باشد، خراش سطحی نام می گیرد و در صورتی که خط و خش روی بدنه به لایه های دوم و سوم رسیده باشد، خراش عمیق است.

رفع هر کدام از این آسیب ها بنا به نظر متخصصان اتو آرانی شیوه مختص به خود را دارد که تشخیص آن بسیار حائز اهمیت است. لیسه گیری یا لیسه کشی، قسمتی از کار خش گیری بدنه خودرو می باشد که عموما جهت رفع خراش های عمیق یا با گستردگی بیشتر به کار گرفته می شود.

درصورت مشاهده ترک های سر تا سری روی بدنه خودرو سریعا نسبت به ترمیم آن اقدام نمایید؛ چراکه بنا به تجربه چندین ساله اتو آرانی، رها کردن ماشین در این حالت می تواند موجب ریختن رنگ بدنه خودرو و به تبع آسیب بیشتر به آن بشود. 09123880165

پولیش کاری بعد از لیسه گیری

بعد از انجام دقیق و حرفه ای لیسه گیری، عمل پولیش قسمت آسیب دیده آغاز می گردد.
پولیش کاری ماشین جزء مراحل پایانی عملیات خش گیری بدنه است؛
در این قسمت متخصصان ما با استفاده از از پولیش های جامد قدرتمند و دستگاه های تخصصی پولیش،
به انجام عمل پولیش کاری نواحی خراش دیده می پردازند.

نکات مهم پولیش کاری

ما در این مرحله توجه داریم که بدنه خودرو کاملا خشک باشد تا مواد استفاده شده در فرو رفتگی شکاف، پخش نشود.
همچنین پولیش به کار برده شده به وسیله تیم تخصصی اتو آرانی بنابر نوع رنگ بدنه خوروی شما مشخص خواهد شد
تا صدمه ای به رنگ ماشین وارد نشده و ظاهر آن کاملا حفظ شود.
بعد از پولیش کاری نیز صافکاران اقدام به انتخاب واکس مناسب برای خودروی شما می کنند؛
که این عمل بر اساس تعیین میانگین دمای هوا و نوع کاربری ماشین، انجام می گیرد.
البته به صورت کلی می توان بیان کرد، تمامی واکس های استفاده شده
که در مرحله پایانی خش گیری در گروه واکس های نرم قرار گرفته اند.

لیسه گیری تخصصی

هنگامی که خراش هایی عمیق روی بدنه اتومبیل ایجاد می شود، متخصصان
ما ابتدا خراش را توسط شوینده های خاصی تمیز نموده و بعد قسمتی را که آسیب دیده است
در زیر نور خورشید یا نور فرابنفش به دقت مشاهده می کنند
تا عمق و مساحت شکاف به صورت کاملا تخصصی تشخیص داده شود.
سپس با توجه به کد رنگ خودروی شما، بتونه های سنگی و رنگ خشک را مورد استفاده قرار می دهند
تا بخش های خراش برداشته پر شود؛
یعنی قسمت های دارای فرو رفتگی را توسط رنگ های خشک یا جامد پر نموده
و بعد از جذب رنگ به وسیله بدنه، اقدام به لیسه گیری یا همان لیسه کشی می کنند.
حال در بخش آخر مهم ترین عمل مجموعه اتو آرانی را مشاهده خواهیم کرد.
صافکار مربوطه در این مرحله به وسیله لیسه های نرم خاصی،
اضافه های رنگ درون فرو رفتگی خراش را رفع می کند.

حساسیت لیسه گیری

حساسیت این مرحله به این علت است که متاسفانه بعضی صافکار‌ها عمل لیسه کشی را انجام نمی دهند
و تنها به وسیله دستگاه های پولیش اقدام به پخش نمودن اضافه های رنگ خشک می کنند
که همین موجب کدر شدن کناره بخش خراش دیده شده می شود
و در دید کارشناسان خبره ما اصلا قابل قبول و رضایت بخش برای مشتریان نیست.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۲:۴۵ توسط:پریسا موضوع: نظرات (0)